Laporkan isu-isu tapak    Laman Utama | Hubungi Kami | Artikel Post | Sign In | Sertai Sekarang

Sign In

Username:
Password:
Register Here | Forgot Password

Featured Partners




Home > Business Opportunities > hasil100fb.com
Pengumuman | Business Opportunities > Agent Wanted
hasil100fb.com
Posted by : muhammad izhar ibrahim | Dec 26, 2017
( 0 )
Bookmark and Share

Disini saya ingin memperkenalkan kepada anda satu simkad telefon yang amat ajaib, namanya simkad ToneExcel. Simkad yang mempunyai terlalu banyak kebaikkan berbanding dengan apa jua simkad yang ada didunia sekarang ini.


Kenapa anda perlu bertukar kepada simkad ToneExcel?

Kerana anda akan mendapat banyak kelebihan berbanding dengan handphone yang anda gunakan sekarang.

Simkad toneexcel berfungsi sama dengan simkad2 yang lain. Ia boleh buat call in/out, boleh sms, boleh whatsapp, wechat, telegram, facebook, youtube, boleh melayari internet. Boleh transfer kredit, boleh check baki, boleh skype, boleh guna 4G, ada saiz nano, saiz micro, coverage luas seluruh Malaysia, topupnya mudah, semua kedai yang jual topup ada menjual topup toneexcel, (Ia menggunakan topup TuneTalk), malah dalam maybank2u, cimbclick pun ada jual topup tunetalk, charge panggilan, sms dan internet yang berpatutan berbanding dengan yang lain.

Daripada segi service simkad ToneExcel tidak banyak beza, pendek kata apa yg simkad lain boleh buat, simkad toneexcel juga boleh buat.

Daripada segi kelebihan yang simkad ToneExcel ada tetapi simkad lain TIADA:

1. Setiap kali anda topup terus RM30, anda akan dapat kredit RM30 ditambah dengan 1G data percuma untuk satu bulan. Pernahkah simkad yang anda gunakan sekarang berikan kelebihan ini?

2. Jika jumlah topup penggunaan anda melebihi RM50 dalam tempoh sebulan, maka bulan depannya anda akan diberikan perlindungan kemalangan insuran percuma sebanyak RM50,000.00 yang diberikan oleh Etiqa Takaful. Pernahkah simkad yang anda gunakan sekarang berikan kelebihan ini?




3. Setiap bulan ada cabutan bertuah yang hadiahnya berbentuk wang ringgit. Setiap tahun ada cabutan bertuah yang hadiahnya berbentuk kereta. Pernahkah simkad yang anda gunakan sekarang berikan kelebihan ini?

4. Setiap tahun ada cabutan bertuah yang memungkin anda mendapat pakej pelancongan percuma keluar negara dengan hanya menjadi pengguna simkad ToneExcel. Pakej ini ditanggung 100% oleh ToneExcel, daripada tiket kapal terbang pergi dan balik, hotel penginapan dibayar sepenuhnya oleh ToneExcel, malahan duit poket juga diberikan kepada yang bertuah utk mereka berbelanja. Tahun 2016 mungkin anda yang bernasib baik akan pergi bercuti ke Istanbul, Turkey. Pernahkah simkad yang anda gunakan sekarang berikan kelebihan ini?











2016, Mungkinkah anda yang bernasib baik ke Istanbul dan Ho Chi Minh ?





5. Jika anda mengajak orang lain menggunakan simkad Toneexcel ini, anda akan diberikan upah bercerita sebanyak RM20 setiap seorang yang menjadi pengguna simkad ToneExcel, dan upah tersebut dimasukkan terus kedalam bank akaun anda. Pernahkah simkad yang anda gunakan sekarang berikan kelebihan ini?



6. Setiap kali mereka topup dimana jua kedai2 yang menjual topup seluruh Malaysia, anda akan diberikan komisyen sebanyak 6% dari nilai topup mereka. Setiap kali itu maknanya selama mereka masih memakai simkad ToneExcel tersebut anda akan mendapat 6% dari nilai topup mereka tanpa mengurangkan jumlah kredit mereka. Kalau mereka topup RM10, maka anda akan mendapat 60 sen. Komsiyen ini akan dimasukkan terus sebulan sekali kedalam akaun bank anda. Pernahkah simkad yang anda gunakan sekarang berikan kelebihan ini?




7. Jika komisyen bulanan anda sudah melebihi RM1,200 setiap bulan, anda akan dihadiahkan pula dengan pakej umrah percuma yang bernilai RM5,000. Untuk yang bukan beragama Islam, anda boleh claim dan gantikan pakej tersebut dengan duit bernilai RM4,000. Sudahlah tiap2 bulan dapat duit komisyen topup, dapat pula duit percuma yang lain. Pernahkah simkad yang anda gunakan sekarang berikan kelebihan ini?

8. Jika orang yang anda cari tadi juga melakukan perkara yang sama, iaitu dia juga bercerita kepada orang lain, anda tetap juga mendapat komisyen dari jumlah topup kumpulan mereka sebanyak 3% dan 11%. Ini semua dalah dalam bentuk duit, bukan point atau kredit, dan duit2 ini akan dimasukkan kedalam akaun anda sebulan sekali. Pernahkah simkad yang anda gunakan sekarang berikan kelebihan ini?




Home |  My Account |  Contact Us 
Copyright © 2024 Iklanpercuma.com Disclaimer
Application by eBanyan