Laporkan isu-isu tapak    Laman Utama | Hubungi Kami | Artikel Post | Sign In | Sertai Sekarang

Sign In

Username:
Password:
Register Here | Forgot Password

Featured Partners




Home > Business Opportunities > Bitzara platform terkini...pendaftaran ahli kini di buka secara percuma
Pengumuman | Business Opportunities > Internet Business
Bitzara platform terkini...pendaftaran ahli kini di buka secara percuma
Posted by : Hairil Azli | Aug 08, 2018
( 0 )
Bookmark and Share

www

Bagaimana Bitzara Jana Keuntungan?

Bitzara menjana keuntungannya dari Mining dan Trading Bitcoin.

Sejak tahun 2017, dunia dikejutkan dengan fenomena millionaire segera hasil dari pemilikan, mining dan trading Bitcoin. Maka, tidak hairanlah banyak syarikat mining Bitcoin diluar negara berhabisan menyediakan puluhan ribu mesin mining dalam satu-satu masa. Manakala mereka yang pakar trading pula boleh jana sehingga 6-7 angka sehari. Ini bukan cerita dongeng, tetapi inilah realiti millionaire, billionaire senyap dalam dunia cryptocurrency ketika ini.

Namun, untuk mining Bitcoin sendiri memerlukan kos yang tinggi. Setiap satu mesin mining sahaja sudah berharga diantara RM10,000 hingga RM20,000. Lebih banyak mesin, lebih banyak Bitcoin dapat dijana dan lebih lumayan. Dengan cita-cita besar untuk menjana keuntungan lumayan berlipat kali ganda, Bitzara perlukan lebih banyak mesin mining. Oleh itu, bermula Oktober 2017, Bitzara telah membuka peluang Perkongsian Modal dengan orang ramai sebagai “Funder” untuk program ini.

Apa Yang Anda Dapat Sebagai Funder?

Program Bitzara merupakan Perkongsian Bijak Win-Win berkonsepkan “ANDA KELUAR MODAL, KAMI JALANKAN KERJA”. Sebagai Funder yang menyumbangkan modal mengikut pakej yang ditawarkan; dengan sekali modal sahaja, anda dapat:

Pendapatan Pasif: Keuntungan Tetap SETIAP HARI Berturut-turut Selama 5 Tahun (1825 Hari)

Bagi mereka yang baru dalam dunia cryptocurrency mungkin akan terfikir; “Mampukah Bitzara beri keuntungan tetap setiap hari?” Pertama sekali, keuntungan dari mining Bitcoin adalah pendapatan yang “stabil”, selagi mining berjalan, selagi itulah Bitcoin dijana dan selagi itulah menguntungkan. Kedua; keuntungan yang besar sebenarnya datang dari trading Bitcoin. Bagi trader “biasa-biasa”; keuntungan harian adalah antara 3%-5% sehari. Bagi trader yang pakar, keuntungan melebihi 10% sehari boleh dicapai dan ada pun yang capai lebih 30% sehari! Katakan purata keuntungan trading sehari Bitzara hanyalah 3%, ini saja pun sudah cukup untuk bayar keuntungan tetap anda setiap hari dan ada baki yang lebih dari cukup untuk operasi dan keuntungan pengurusan program ini.

www




Home |  My Account |  Contact Us 
Copyright © 2024 Iklanpercuma.com Disclaimer
Application by eBanyan